1. « Wróc do  Strona główna
  2. Dostawa i płatności

Dostawa i płatności

Cennik dostaw zagranicznych

Firma Automania oferuje wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. 

W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail z numerem listu przewozowego. 

 

Bezpłatna dostawa firmą kurierską DPD obejmuje zamówienia o wartości powyżej 399 zł brutto. 

 

Koszty wysyłki w przypadku zamówień części i akcesoriów poniżej tej kwoty wynoszą odpowiednio: 

  • 15 zł brutto (płatność z góry: przelew bankowy lub płatności elektroniczne) 
  • 20 zł brutto w przypadku płatności za pobraniem. 
  •  

Wyjątek stanowi dostawa elementów karoseryjnych oraz części wymagających dodatkowych działań logistycznych (np. akumulatorów). Są to przesyłki gabarytowe, których koszt przesyłki lub zwolnienie z niej może być wyceniane indywidualnie przez automania24.pl. W przypadku zamówień na "części gabarytowe", czyli o znaczących wymiarach - głównie elementów karoserii doliczane są następujące opłaty dodatkowe do podstawowego koszu wysyłki wskazanego powyżej: 

  • 30 zł brutto (wysyłka akumulatorów) 
  • 40 zł brutto (wysyłka zderzaków, błotników, nadkoli, pasów przednich) 
  • 50 zł brutto (pokrywy silnika i inne wielkogabarytowe części karoseryjne)

Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych. 

 

Wszystkie przesyłki pakujemy w sposób staranny i bezpieczny, tak aby towar dotarł w nienaruszonym stanie. 

Podczas odbioru przesyłki prosimy sprawdzić jej stan, zwłaszcza opakowanie zewnętrzne czy nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Należy to zrobić przy kurierze. W przypadku stwierdzenie nieprawidłowości prosimy o sporządzenie protokołu szkody oraz dokumentacji fotograficznej. Protokół szkody oraz zdjęcia prosimy przesłać na nasz adres email. 

Informacji na temat wagi danego zamówienia udzielają Konsultanci naszego Biura Obsługi Klienta. 
 

Odbiór osobisty
 
Zamówione towary po wcześniejszym złożeniu zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ulicy Ludowej 179. Odbiór zamówionego towary jest możliwy  w ciągu 24H. Wystarczy w tym celu wybrać w koszyku opcję "Odbiór osobisty w siedzibie firmy". 

 

UWAGA!

Zamawiając produkty z opcją odbioru osobistego, zanim przyjadą Państwo po odbiór, nalezy poczekać na wiadomość mailową potwierdzającą możliwść odbioru (email z informacją o zmianie statusu na: Gotowe do odbioru). Ewentualnie, telefonicznie ustalić czas realizacji zamówienia. Mimo, że w naszym sklepie jest możliwość odbioru osobistego, nie wszystkie produkty są dostepne "od ręki" - część z nich dostarczana jest z naszego magazynu centralnego i przeważnie trwa to nie dłużej niż do 24H. Gdy tylko zamówienie będzie gotowe, zostaną Państwo o tym poinformowani. 

 

Zamówione części ze statusem "Gotowe do odbioru" można odbierać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 - 13.00  
 
Przed odebraniem przesyłki mogą Państwo ją rozpakować w celu obejrzenia towaru. 
 
Przesyłkę należy odebrać w ciągu 5 dni od otrzymania maila lub telefonu z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Przesyłki, które nie są opłacone i nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy.

 

Czas na zwrot to 10 dni.  

 

Dostawa zagraniczna 

 

W trosce o potrzeby Klientów, realizujemy wysyłki zagraniczne na terenie Unii Europejskiej. Koszt takiej przesyłki zależny jest od kraju, do którego wysyłana jest paczka oraz jej wagi. 
 
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wysyłką naszych towarów do krajów innych niż Polska, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą wysyłek zagranicznych: 

 

cennik dostaw zagranicznych 

 

Czas realizacji 

 

Zamówione części staramy się wysłać tak szybko jak to tylko możliweTermin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi 2 dni robocze od momentu jego złożenia. 
 
Przed przystąpieniem do realizacji, zamówienie płatne przy odbiorze gotówką musi zostać potwierdzone telefonicznie przez klienta lub pracownika sklepu, natomiast w przypadku pozostałych płatności potwierdzeniem jest wpływ pieniędzy na nasz rachunek bankowy, dlatego czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu potwierdzenia a nie od momentu złożenia zamówienia. 
 
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. 

 

 

JAKIE RODZAJE CZĘŚCI MOGĘ ZWRÓCIĆ? 

 

Możesz zwrócić wyłącznie produkty, które: 

  1. Nie zostały użyte. 

  1. Nie zostały uszkodzone lub zamontowane (brak widocznych śladów montażu). 

  1. Posiadasz nieuszkodzone, oryginalne opakowanie. 

  1. Posiadasz fakturę lub paragon zakupu. 

  1. Nie pochodzą z kategorii opon lub produktów wielkogabarytowych.